Barion Pixel

Kik kedvelik a RedPower gyógynövényes almalét?

Ön is szereti a Redpower márkájú gyógynövényes almalét?

Előző cikkünk az alma útjáról szólt, a fától a frissen préselt almalé formán át a fogyasztó asztaláig. Beszélgető partnerem, Egervár Ádám a végén megígérte, hogy mini interjú sorozatunk következő részében felfedi, hogy kik fogyasztják leginkább a RedPower márkájú gyógynövény tartalmú almalé termékeket.

Riporter: Köszönöm Ádám, hogy ismét szakított időt egy beszélgetésre. Eddigi elbeszéléseiből meglehetősen jó képet kaptunk arról, hogy milyen utat járt be a RedPower márka az ötlettől a megvalósításig. Az alma – mint gyümölcs – széleskörű, jótékony egészségügyi hatásait is megismerhettük. Önkéntelenül is felmerül a kérdés, hogy kik szeretik, kik fogyasztják a RedPower márkájú rostos almaleveket.

Egervári Ádám: Ismételten köszönöm a lehetőséget. A kérdés jogos, mivel elég fiatal márkáról van szó, és nem egyszerűen csak szomjoltó almaléről. A cég számára is fontos volt megtudni, hogy kik képezik majd a fogyasztókat. Kutatásaim során, a RedPower termékek fogyasztói körét két csoportra osztottam: elsődleges és másodlagos fogyasztókra. A demográfiai, illetve pontos, konkretizált adatoktól most eltekintenék, inkább közelítő adatokkal és tapasztalataimra hagyatkozva vázolnám fel a lehetséges fogyasztókat.

Riporter: Igen, ez jó ötlet, statisztikai adatok helyett tényleg érdekes lehet, hogy kiket foglal magába az elsõdleges és másodlagos kategória.

Egervári Ádám: Elsődleges fogyasztóknak egy nagyon széles skálát jelöltem meg, a 18-55 közötti korosztályt. Bármely, olyan személyt, aki gyógyulásáért tenni akar és kerülni szeretné a gyógyszereket vagy a mesterséges anyagokban gazdag konkurens termékeket. A Redpower termékek szomjoltásra is szolgálnak, de az elsődleges szerepe nem ez a készítményeknek, hanem az egészség javítása könnyed és szerethető formában. Fogyasztják, akik allergia tüneteitől szenvednek, akik erősíteni szeretnék az immunrendszerüket, akiknek alvászavara van, napjaikat stresszesen élik, vagy akinek plusz természetes forrásokból származó energiára van szükségük, itt gondolok élsportolókra is. Az adatokat viszonteladóktól, illetve az elsőkézből vásárolt fogyasztóktól szereztem.

Riporter: Hát ez valóban széles tartomány, de mi van a 18 év alattiakkal és az 55 év felettiekkel? Ők miért maradnak ki?

Egervári Ádám: Nem, nem! Ők sem maradnak ki, de rájuk úgy tekintek, hogy ők olyan fogyasztók, akiknek valaki más veszi meg a terméket. A 18 év alattiakat tekintem a másodlagos fogyasztók harmadának. A vásárlók pedig a szülők, akik gyermekeiknek veszik a termékeket. Energiaitalt nem szeretnének adni a gyereknek, ám a folyamatos minden napi leterheltséget ellensúlyozni kívánják. Így például a bármely korosztály által fogyasztható Redpower Energy-t választják, a fáradtság oldására, a koncentrációs képesség erősítésre és a memória javítására. Ezt a hatást az Energy italunk az agyi erek serkentésével, keringés javításával éri el, az italban található gyógynövényekből kinyert hatóanyagok által. Másodlagos fogyasztók harmadának tekintem azokat az időseket, akik számára a hozzátartozók vásárolják a márka termékeit, hogy az idős szülő, nagyszülő, egyéb rokon immunrendszere erősödjön. Ezzel is a járvány elleni hatékonyabb védekezést valósítják meg. Itt lépnek be az 55 év felettiek.

Riporter: Nos a két „kimaradt” korcsoport a helyére került, de akkor kikből áll az utolsó harmad?

Egervári Ádám: Hát igen, őket nem annyira az életkoruk miatt veszem számításban, hanem az életmódjuk miatt. Ebbe a csoportba sorolom a sportegyesületeket, illetve sportiskolákat, akik a RedPower Energy, RedPower Immuno és RedPower Harmony italokat vásárolják sportolóik egészségének megőrzése és vitalizálásának érdekében. A Redpower Allergy terméket akkor választják ezek az intézmények, ha valamely tagjuk asztmával, vagy allergia tünetekkel küszködik, ami befolyásolja sport teljesítményüket. Hűséges vásárlónk a székesfehérvári jégkorong csapat.

Riporter: Lényegében az egész társadalmat lefedi ez a felosztás, talán a csecsemők és kisgyermekek nem szerepelnek az egyes csoportokban. Jól tudom, hogy kérdőíves felmérést is végzett a fogyasztók körében? Összegezné a megállapításait?

Egervári Ádám: Igen, valóban végeztem kérdőíves felmérést. Ez alapján azt találtam, hogy a válaszolók elég erős nyitottságot éreznek az új termékek felé – ez jó hír a RedPowernek. A válaszokból az is kiderült, hogy egy almalé választásakor leginkább arra figyelnek a vásárlók, hogy ne tartalmazzon a termék hozzáadott cukrot, tartósítószert, és ezek mellett a gyümölcs tartalma legyen nagy. Az almalé szempontjából legkevésbé a plusz ízesítést, illetve a Vegán életmódnak való megfelelőséget tartják fontosnak a fogyasztók. Nem ért meglepetésként, hogy az árkategória és az ismerősök ajánlása számít a leginkább fontos tényezőknek új termék kipróbálásakor. Érdekességként említeném, hogy a termék címkéjén található információból a cukortartalom a vitamin tartalom és az összetevők érdekelte elsősorban a válaszolókat, a többit általában el sem olvassák.

Riporter: Az utolsó megállapítás tényleg érdekes. Néha kész regényt láthatunk egy-egy terméken, bár tudom, a termékcímke tartalmát jogszabály határozza meg. Kedves Ádám, ismét köszönöm az olvasók nevében, hogy rendelkezésünkre állt és újabb kulisszatitkokat tudhattunk meg a RedPower gyógynövény tartalmú rostos almalé termékcsaládról. Ha megengedi, a jövőben ismét felkeressük.

Egervári Ádám: Köszönöm a lehetőséget, és szívesen válaszolok kérdéseikre a jövőben is.