Legutóbbi frissítés 2022.08.21.
Igazán hatásos a Redpower Harmony nyugtató ital!
Egyre több levelet kapunk a Redpower gyógynövény tartalmú italcsaládunk kedvelőinek egyre népesedő táborából. Úgy érezzük, hogy az alábbi levelet változatlan formában meg kell osztanunk. A szerz őannyit kért csak, hogy a vezetéknevét ne írjuk ki. Köszönjük a hegyeshalmi M. Katalinnak, hogy ennyi időt szánt a termékünk elemzésére. Külön hálásak vagyunk a fotóért!
„Hónapok óta fontolgattam, hogy valamilyen gyógynövényt kellene beszereznem, amitől jobban tudok aludni. Gyógyszert nem akarok szedni, a teákat valamiért nem nagyon kedvelem. Ezért igen megörültem amikor olvastam a Redpower Harmony nevű rostos almaléről. Már csak az almalé elleni averziómat kellett leküzdenem.
Sajnos évente át kell esnem egy vastagbél tükrözésen és a beavatkozás előtt 1 napig csak szűrt almalét ihatok. Ez már 4 éve így megy, az almalét kellően megutáltam. Aztán arra gondoltam, hogy a frissen préselt almalé talán más ízű, mint a koncentrátumból visszaoldott, tehát két héttel ezelőtt rendeltem a Redpower Harmony nevű nyugtató italból.
A fuvardíj optimalizálása miatt mindjárt dupla adagot kértem. A webáruházban feladtam a rendelést, másnap délután a GLS kihozta a csomagot, amiben a netről már ismerős megjelenésű két doboz volt. Elolvastam a rajta levő összes szöveget, a termék iránti bizalmam töretlen maradt. Mindjárt neki is estem a doboz kibontásának. Először a doboz tetején kihajtogattam a karton füleket így megláthattam a benne levő alufólia zacskót.
A nagy izgalomban elkövettem egy butaságot. A zacskó sarkát ollóval levágtam, hogy gyorsan tölthessek az almaléből. Hát ezt nem kellett volna! Csak utána vettem észre, hogy a doboz alján van egy másik fedett nyílás. Onnan is kihajtogattam a barna kartont és akkor láttam meg egy kis piros csapot. Ezt kihúzgáltam a nyíláson át és nézegettem, hogyan nyitható.
Azt sejtettem, hogy valamit nyilván még el kell távolítani a műanyag csapról, de első pillanatban nem tudtam mit és hogyan. Aztán felraktam a szemüvegem és megláttam a csap elején egy szélesebb műanyag csíkon a perforációt. Na ez az, már csak ezt kell „letépni” és dőlhet a lé! Sikerült a manőver, majd felhúztam a 2 piros fület és a csapon folyt az rostos almalé. (Arra azért jó volt a zacskó sarkának levágása, hogy láthattam a zacskó belsejét. Valójában 2 rétegből áll, kívül az alufólia, belül egy műanyag réteg.
Tényleg finom a Redpower Harmony! Sűrű, zamatos, aranybarna, a gyógynövényektől egy rendkívül kellemes aromájú italt kóstolhattam meg. Nekem milliószor jobban ízlik az boltokban kapható átlagos almaleveknél. Csak azt sajnálom, hogy nem ihatom 24 órán át, mert a napi adag csak 0,5 dl, bár a túlfogyasztása nem okoz bajt. Legfeljebb a zsírban oldódó vitaminokból több lesz a szervezetben. Mindenesetre maradok az előírt napi adagnál.
Pusztán két hete fogyasztom, de már most segít az alvásban. Könnyen elalszom, és ha éjjel esetleg ki kell mennem a fürdőszobába utána nagyon gyorsan visszaalszom. Ez korábban nem így volt, ami 60 év felett bizony elég megterhelő és fárasztó.
Reggel frissen ébredek, nappal nem kell 3-4 kávét innom az ébren maradáshoz. Valahogy nyugodtabbnak is érzem magam, úgy általában a hangulatom jobb. Persze a pihentető éjszakai alvás után ez szinte természetes. Írás közben jutott eszembe, hogy a belső zacskó sarkának levágása mégsem volt olyan nagy hiba. Ha a kiürült zacskó egész felső oldalát levágom, akkor ki lehet öblíteni és másik itallal megtölteni, majd egy műanyag klipsszel lezárni. Pár alkalomra bizonyára jó lesz az a tasak, olyan kényelmes az a csap az alján.
Szóval nagyon örülök, hogy túltettem magam az almalé iránti ellenszenvemen és megízleltem a Redpower Harmonyt. Már tudom, hogy a gyógynövény teszi olyan különlegesség ezt az almalevet, ami persze az árában is megjelenik. Olyannyira megértettem, hogy rendeltem a Redpower Immuno nevű italukból is.
Eddig az említett levél. Úgy gondoljuk, hogy a tartalmához remekül illik cégünk egyik gyakornoka által készített diplomamunka egy részlete. A dolgozat a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar, Ergonómia és Pszichológia Tanszék Műszaki menedzser mesterszak Termékmenedzsment modul keretében készült.
A részlet az említett dolgozat Konkurens termékek bemutatása címû 7. fejezetébõl való. (A közléshez a szerző engedélyével rendelkezünk.)
7. Konkurens termékek bemutatása Termékkonkurencia vizsgálat értelmében végeztem adatgyûjtést konkrét márkák, konkrét termékeiről (mind almalé, mind pedig vitalizáló ital kategóriában), összetevőket és tartalmazó kiegészítőõ anyagokat tekintve. Készítettem egy leletanalízist, amely maga a folyamat, amelyen belül eltérésvizsgálatok módszerével derítettem föl, hogy a Redpower termékcsalád milyen tényezõkben divergál a versenytársak árucikkeitől. Erre a célra Mann-45 Whitney U tesztet használtam, mivel a Redpower termékei egy 4 elemszámú mintát képeznek (ez pedig nem indokolja a parametrikus tesztek alkalmazását). A 37 (ebből 4 tartozik a Redpowerhez, 24 az almalevet tartalmazó italokhoz, illetve 9 a vitalizálókhoz) különféle márka termékeiben vizsgáltam a kalória, az energia, a cukor, a zsír, frissen préselt almalé és gyógynövénytartalmat. Ahol összetevő a gyógynövény, ott magukra ezekre az alkotóelemekre is végeztem kimutatást energia és kalória aspektusából. A teljes táblázatot mellékletként a tanulmányom végén csatolom.
7.1. Redpower versus almalétartalmú üdítők Két kategóriára osztottam az eredményesebb és átfogóbb elemzés érdekében a konkurens termékeket. Egyik az almalé tartalmú üdítők osztálya, a másik a vitalizáló italoké. Az elsõ kategóriában nem mutatható ki jelentős szignifikáns eltérés a kalória, energia, cukor és a zsírtartalom tekintetében. A frissen préselt almalé tartalom szignifikáns eltérést mutat a két mintában a Redpower termékcsalád javára (U(28)=12,00; p=0,015). A Redpower termékcsalád rangátlaga ennél a változónál 23,5, míg az almalé tartalmú gyümölcsös italoké 13,0. Az árkategóriákat 250 milliliteres egységekben adtam meg. Az ár/250 ml szignifikáns eltérést mutat a két mintában a Redpower termékcsalád javára (U(28)=4,00; p=0,001). Tehát a márka, ha csak az üdítő jelleget vesszük figyelembe, drágábbnak mutatkozik, mint a konkurens cégek termékei. A Redpower termékcsalád rangátlaga ennél a változónál 25,5, míg az almalé tartalmú gyümölcsös italoké 12,67. A pluszban hozzáadott gyógynövénytartalmat tekintve csak két termék mutatott érdemi jelentőséget a vizsgálat adott pontja értelmében. A gyógynövénytartalom szint, mint az előző két pontban, szignifikáns eltérést mutat a két mintában a Redpower termékcsalád javára (U(28)=0,00; p=0,00), amely nagyon pozitív. A Redpower termékcsalád rangátlaga ennél a változónál 26,5, míg az almalé tartalmú gyümölcsös italoké 12,5. A gyógynövények kalória tartalma milliliterenként szignifikáns eltérést mutat, ebben a két mintában is a Redpower termékcsalád javára (U(28)=6,00; p=0,003). Minél kevesebb a kalória tartalma a gyógynövénynek, annál inkább kerül a rangsorban előkelőbb pozícióba az ital is. A Redpower termékcsalád rangátlaga ennél a változónál 25,0, míg az almalé tartalmú gyümölcsös italoké 12,75. A gyógynövények energia tartalma milliliterenként szignifikáns eltérést mutat, a két mintában a Redpower termékcsalád javára (U(28)=2,00; p=0,00). Minél több az energia tartalma a gyógynövénynek, itt is annál inkább kerül a rangsorban előkelõbb pozícióba az ital. A Redpower termékcsalád rangátlaga ennél a változónál 26,0, míg az almalé tartalmú gyümölcsös italoké 12,58.