Tényleg finom a Redpower Harmony!

Igazán hatásos a Redpower Harmony nyugtató ital!

Egyre több levelet kapunk a Redpower gyógynövény tartalmú italcsaládunk kedvelőinek egyre népesedő táborából. Úgy érezzük, hogy az alábbi levelet változatlan formában meg kell osztanunk. A szerz őannyit kért csak, hogy a vezetéknevét ne írjuk ki. Köszönjük a hegyeshalmi M. Katalinnak, hogy ennyi időt szánt a termékünk elemzésére. Külön hálásak vagyunk a fotóért!

Hónapok óta fontolgattam, hogy valamilyen gyógynövényt kellene beszereznem, amitől jobban tudok aludni. Gyógyszert nem akarok szedni, a teákat valamiért nem nagyon kedvelem. Ezért igen megörültem amikor olvastam a Redpower Harmony nevű rostos almaléről. Már csak az almalé elleni averziómat kellett leküzdenem.

Sajnos évente át kell esnem egy vastagbél tükrözésen és a beavatkozás előtt 1 napig csak szűrt almalét ihatok. Ez már 4 éve így megy, az almalét kellően megutáltam. Aztán arra gondoltam, hogy a frissen préselt almalé talán más ízű, mint a koncentrátumból visszaoldott, tehát két héttel ezelőtt rendeltem a Redpower Harmony nevű nyugtató italból.

A fuvardíj optimalizálása miatt mindjárt dupla adagot kértem. A webáruházban feladtam a rendelést, másnap délután a GLS kihozta a csomagot, amiben a netről már ismerős megjelenésű két doboz volt. Elolvastam a rajta levő összes szöveget, a termék iránti bizalmam töretlen maradt. Mindjárt neki is estem a doboz kibontásának. Először a doboz tetején kihajtogattam a karton füleket így megláthattam a benne levő alufólia zacskót.

A nagy izgalomban elkövettem egy butaságot. A zacskó sarkát ollóval levágtam, hogy gyorsan tölthessek az almaléből. Hát ezt nem kellett volna! Csak utána vettem észre, hogy a doboz alján van egy másik fedett nyílás. Onnan is kihajtogattam a barna kartont és akkor láttam meg egy kis piros csapot. Ezt kihúzgáltam a nyíláson át és nézegettem, hogyan nyitható.

Azt sejtettem, hogy valamit nyilván még el kell távolítani a műanyag csapról, de első pillanatban nem tudtam mit és hogyan. Aztán felraktam a szemüvegem és megláttam a csap elején egy szélesebb műanyag csíkon a perforációt. Na ez az, már csak ezt kell “letépni” és dőlhet a lé! Sikerült a manőver, majd felhúztam a 2 piros fület és a csapon folyt az rostos almalé. (Arra azért jó volt a zacskó sarkának levágása, hogy láthattam a zacskó belsejét. Valójában 2 rétegből áll, kívül az alufólia, belül egy műanyag réteg.

Tényleg finom a Redpower Harmony! Sűrű, zamatos, aranybarna, a gyógynövényektől egy rendkívül kellemes aromájú italt kóstolhattam meg. Nekem milliószor jobban ízlik az boltokban kapható átlagos almaleveknél. Csak azt sajnálom, hogy nem ihatom 24 órán át, mert a napi adag csak 0,5 dl, bár a túlfogyasztása nem okoz bajt. Legfeljebb a zsírban oldódó vitaminokból több lesz a szervezetben. Mindenesetre maradok az előírt napi adagnál.

Pusztán két hete fogyasztom, de már most segít az alvásban. Könnyen elalszom, és ha éjjel esetleg ki kell mennem a fürdőszobába utána nagyon gyorsan visszaalszom. Ez korábban nem így volt, ami 60 év felett bizony elég megterhelő és fárasztó.

Reggel frissen ébredek, nappal nem kell 3-4 kávét innom az ébren maradáshoz. Valahogy nyugodtabbnak is érzem magam, úgy általában a hangulatom jobb. Persze a pihentető éjszakai alvás után ez szinte természetes. Írás közben jutott eszembe, hogy a belső zacskó sarkának levágása mégsem volt olyan nagy hiba. Ha a kiürült zacskó egész felső oldalát levágom, akkor ki lehet öblíteni és másik itallal megtölteni, majd egy műanyag klipsszel lezárni. Pár alkalomra bizonyára jó lesz az a tasak, olyan kényelmes az a csap az alján.

Szóval nagyon örülök, hogy túltettem magam az almalé iránti ellenszenvemen és megízleltem a Redpower Harmonyt. Már tudom, hogy a gyógynövény teszi olyan különlegesség ezt az almalevet, ami persze az árában is megjelenik. Olyannyira megértettem, hogy rendeltem a Redpower Immuno nevű italukból is. ”

Eddig az említett levél. Úgy gondoljuk, hogy a tartalmához remekül illik cégünk egyik gyakornoka által készített diplomamunka egy részlete. A dolgozat a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar, Ergonómia és Pszichológia Tanszék Műszaki menedzser mesterszak – Termékmenedzsment modul keretében készült.

A részlet az említett dolgozat „Konkurens termékek bemutatása” címû 7. fejezetébõl való. (A közléshez a szerző engedélyével rendelkezünk.)

7. Konkurens termékek bemutatása „ Termékkonkurencia vizsgálat értelmében végeztem adatgyûjtést konkrét márkák, konkrét termékeiről (mind almalé, mind pedig vitalizáló ital kategóriában), összetevőket és tartalmazó kiegészítőõ anyagokat tekintve. Készítettem egy leletanalízist, amely maga a folyamat, amelyen belül eltérésvizsgálatok módszerével derítettem föl, hogy a Redpower termékcsalád milyen tényezõkben divergál a versenytársak árucikkeitől. Erre a célra Mann-45 Whitney U tesztet használtam, mivel a Redpower termékei egy 4 elemszámú mintát képeznek (ez pedig nem indokolja a parametrikus tesztek alkalmazását). A 37 (ebből 4 tartozik a Redpowerhez, 24 az almalevet tartalmazó italokhoz, illetve 9 a vitalizálókhoz) különféle márka termékeiben vizsgáltam a kalória, az energia, a cukor, a zsír, frissen préselt almalé és gyógynövénytartalmat. Ahol összetevő a gyógynövény, ott magukra ezekre az alkotóelemekre is végeztem kimutatást energia és kalória aspektusából. A teljes táblázatot mellékletként a tanulmányom végén csatolom.

7.1. Redpower versus almalétartalmú üdítők Két kategóriára osztottam az eredményesebb és átfogóbb elemzés érdekében a konkurens termékeket. Egyik az almalé tartalmú üdítők osztálya, a másik a vitalizáló italoké. Az elsõ kategóriában nem mutatható ki jelentős szignifikáns eltérés a kalória, energia, cukor és a zsírtartalom tekintetében. A frissen préselt almalé tartalom szignifikáns eltérést mutat a két mintában a Redpower termékcsalád javára (U(28)=12,00; p=0,015). A Redpower termékcsalád rangátlaga ennél a változónál 23,5, míg az almalé tartalmú gyümölcsös italoké 13,0. Az árkategóriákat 250 milliliteres egységekben adtam meg. Az ár/250 ml szignifikáns eltérést mutat a két mintában a Redpower termékcsalád javára (U(28)=4,00; p=0,001). Tehát a márka, ha csak az üdítő jelleget vesszük figyelembe, drágábbnak mutatkozik, mint a konkurens cégek termékei. A Redpower termékcsalád rangátlaga ennél a változónál 25,5, míg az almalé tartalmú gyümölcsös italoké 12,67. A pluszban hozzáadott gyógynövénytartalmat tekintve csak két termék mutatott érdemi jelentőséget a vizsgálat adott pontja értelmében. A gyógynövénytartalom szint, mint az előző két pontban, szignifikáns eltérést mutat a két mintában a Redpower termékcsalád javára (U(28)=0,00; p=0,00), amely nagyon pozitív. A Redpower termékcsalád rangátlaga ennél a változónál 26,5, míg az almalé tartalmú gyümölcsös italoké 12,5. A gyógynövények kalória tartalma milliliterenként szignifikáns eltérést mutat, ebben a két mintában is a Redpower termékcsalád javára (U(28)=6,00; p=0,003). Minél kevesebb a kalória tartalma a gyógynövénynek, annál inkább kerül a rangsorban előkelőbb pozícióba az ital is. A Redpower termékcsalád rangátlaga ennél a változónál 25,0, míg az almalé tartalmú gyümölcsös italoké 12,75. A gyógynövények energia tartalma milliliterenként szignifikáns eltérést mutat, a két mintában a Redpower termékcsalád javára (U(28)=2,00; p=0,00). Minél több az energia tartalma a gyógynövénynek, itt is annál inkább kerül a rangsorban előkelõbb pozícióba az ital. A Redpower termékcsalád rangátlaga ennél a változónál 26,0, míg az almalé tartalmú gyümölcsös italoké 12,58